Moduł 5 Access: Wprowadzenie do komunikacji z użytkownikiem

Opis szkolenia

Dla kogo szkolenie:

Co musisz umieć:

Moduł poświęcony jest wprowadzeniu do tworzenia obiektów umożliwiających komunikację z użytkownikiem – formularzy i raportów. Uczestnicy poznają podstawy pracy z formularzami i raportami tworzonymi za pomocą kreatorów oraz nauczą się ich modyfikacji w widoku projektu i układu. W module przedstawione zostanie także działanie kreatora makr jako wprowadzenie do automatyzacji działań w MS Access.

Zagadnienia:

  • Formularze:
    • Tworzenie formularzy za pomocą kreatora
    • Podstawowa modyfikacja formularzy
  • Raporty:
    • Tworzenie raportów za pomocą kreatora
    • Podstawowa modyfikacja raportów
    • Wprowadzenie do kreatora makr:
    • Tworzenie makr dla akcji kliknięcia przycisku
  • Tworzenie makr dla uruchamianych formularzy i raportów

Terminy szkoleń

W ramach zajęć otrzymujesz

  • Materiały szkoleniowe (skrypt w wersji PDF)
  • Pliki z ćwiczeniami omawianymi podczas zajęć
  • Certyfikat uczestnictwa w module (PDF)
  • Nieograniczone czasowo konsultacje trenerskie (e-mail)

Trenerzy prowadzący zajęcia

  • Specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu MS Office
  • Posiadacze licznych certyfikatów zawodowych i potwierdzających kompetencje
  • Praktycy i twórcy wielu autorskich rozwiązań wspomagających pracę biurową

Szkolenie w wersji on-line

  • Szkolenie jest realizowane za pomocą aplikacji MS Teams
  • Do uczestnictwa w szkoleniu potrzebujesz:
    • Komputera z stałym dostępem do Internetu
    • Mikrofon i głośnik (wbudowane w większości laptopów)
    • Kamery, jeżeli chcesz udostępniać swój obraz (wbudowana w większości laptopów)
    • Zainstalowane oprogramowanie którego dotyczy temat szkolenia