MS Office
- Home
- Katalog szkoleń
- MS Office
Office 365
Office 365 to zbiór aplikacji MS Office jak i usług w tak zwanej chmurze, czyli on-line na serwerach Microsoft. Zawartość pakietu Office 365 różni się w zależności od wykupionego planu (więcej o planach Office 365, możesz dowiedzieć się na stronie Microsoft klikając tutaj).
W związku z powyższym narzędzia Office 365 należy podzielić na dwie ścieżki:
1. Aplikacje MS Office
Do nich zaliczamy:
- MS Excel - arkusz kalkulacyjny
- MS Word - edytor tekstów
- MS PowerPoint - tworzenie prezentacji multimedialnych
- MS Access - bazy danych
- MS Outlook - program pocztowy
- MS Teams - zarządzanie zespołem, komunikacja, spotkania
Aplikacje te możemy zainstalować na komputerze i używać w sposób lokalny, jak zwykłe aplikacje MS Office lub możemy z nich korzystać w oknie przeglądarki – w tym wypadku mamy niestety ograniczony dostęp do narzędzi i funkcji (wyjątek stanowi MS Access – z niego możemy korzystać tylko lokalnie na komputerze).
Niewątpliwą zaletą korzystania z aplikacji Office w wersji Office 365 jest możliwość dostępu do naszych aplikacji i plików z dowolnego komputera na świecie posiadającego dostęp do Internetu.
2. Usługi on-line, w chmurze
Do nich zaliczamy:
- Office online - Excel, Word, PowerPoint w wersji on-line
- Outlook online - Outlook w wersji on-line
- OneDrive - dysk w chmurze do przechowywania plików
- Planer - zarządzanie zadaniami i zlecanie zadań
- SharePoint - platforma aplikacji, wymiany plików itp.
- Power BI - analiza, wizualizacja i prezentacja danych on-line
- i wiele innych - w zależności od posiadanej wersji Office 365
Dostęp do tych usług posiadamy on-line po zalogowaniu za pomocą konta Microsoft.
Spis szkoleń dla Aplikacji MS Office dostępny jest w zakładce Katalog szkoleń, MS Office, możesz do nich przejść klikając tutaj.
Poniżej prezentujemy szkolenia z usług w chmurze 365